Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Vencer Sarthe: Вече в производство и с нов двигател

15.10.2014 15:45
Туит

Преди повече от година холандците представиха за първи път Vencer Sarthe. Междувременно интериорът и дизайнът бяха леко преработени, присаден е и нов V8.

Влезлият в производство Vencer Sarthe се различава от представяният в Монако модел по променените задни колонки на покрива, новия капак на двигателя, новия преден спойлер и новия подвижен заден спойлер. Освен това въздушните отвори по фланговете на карбоновата каросерия вече са с по-големи размери.

Холандците напълно са изчистили интериора на Vencer Sarthe. Обстановката от кожа, карбон и алкантара е максимално опростена. Всички уреди са компилирани в един централен дисплей.

Задвижването на Vencer Sarthe също е изцяло променено. Първоначално монтираният атмосферен двигател V8 е изместен от 6,3-литров V8 с механичен компресор, като централното му разположение е запазено. Новият агрегат ще трябва да генерира 622 к.с. и 838 Нм въртящ момент и е куплиран с шестстепенна механична скоростна кутия. Диференциал с ограничено приплъзване подобрява сцеплението. Контактът с пътя отпред  държат 19-цолови джанти обути в гуми с размер 25/35, а отзад 20-цолови джанти с гуми 295/30. За спирането на Vencer Sarthe отговарят осембутални спирачни апарати отпред и четирибутални отзад. Оборудването включва система за повдигане на клиренса на двата моста, а единствената електронна асистираща система е ABS.

Тежащият само 1390 кг Vencer Sarthe се катапултира за 3,6 секунди от нула до 100 км/ч и достига максимална скорост от 338 км/ч. Цените на Vencer Sarthe започват от 270 882 евро. В Холандия бутиковото производство вече започна, като месечно се предвижда по един екземпляр.

Коментари
comments powered by Disqus