Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Veritas се завръща

22.05.2008 07:05
Туит

В края на 2008 година ще започне производството на лимитирана серия на модификацията RS III, която разполага с дължина от 4,99 м, широчина от 1,97 м и височина под един метър. Veritas ще произвежда ръчно в около 30 екземпляра годишно.

Настоящото издание на екстремния спортист напомня за представения през 2000 година прототип. Под ламарините на автомобила вероятно ще работи задвижващ агрегат на BMW, снабден с осем или десет цилиндъра, чиято мощност ще отговаря на около 600 конски сили. Предвид максималната скорост от 347 км/ч и липсата на пълноценно челно стъкло, производителят смята за уместно носенето на предпазен шлем от водача на RS III.

Историята на автомобилната работилница започва малко след края на Втората световна война и приключва с фалирането на компанията през 1954 година. Създаденото от бивши служители на BMW предприятие разработва състезателни болиди, базирани на предвоенния BMW 328. След банкрутирането на фирмата тя става собственост на баварците, а марката Veritas престава да съществува. Може би е време да очакваме нейното триумфално завръщане.

Коментари
comments powered by Disqus