Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Virgin изостава с подготовката

22.02.2010 16:41
Туит

Техническият директор на Virgin Ник Уирт призна, че неговият екип изостава с подготовката на VR-01 заради техническите проблеми, които съпътстваха отбора на „Херес“.

На 10 февруари Virgin стана първият от четирите нови тима, започнал подготовката си на писта. Проблемите с монтажа на предното крило и липсата на резервни части обаче ограничиха сериозно програмата на Тимо Глок и впоследствие - на Лукас ди Граси. Ситуацията не се промени и във втората група тестове на „Херес“, която се проведе миналата седмица, но този път хидравликата бе причината двамата пилоти да завъртят общо само 144 обиколки. За сравнение Ярно Трули и другият новак Lotus направиха цели 141 само в събота.

„Тази седмица определено бе за каляване на нервите“, коментира Уирт за британското издание Autosport. „Вложихме огромни усилия да се справим с проблема в хидравличната система, който ни съпътстваше по време на целия тест, но това не бе възможно с техниката и средствата, които имаме в наличност тук.“

„Проблемът беше, че губим много хидравлична течност и трябваше да прекъсваме преждевременно всяка серия. За тестовете в „Барселона“ ще имаме нови компоненти, с които трябва да го елиминираме. В случая обаче ще се наложи да продължим да работим върху надеждността, а ни се искаше да пробваме някои от аеродинамичните компоненти за Бахрейн. Промяната в програмата означава, че ще запазим новия аеродинамичен пакет едва за първото състезание.“

Въпреки проблемите Уирт е оптимист по отношение на VR-01. „Свършихме немалко от подготвителната работа, а същевременно е приятно да видиш потенциала на автомобила. Почти не сме правили промени по-настройките, а същевременно през по-голяма част от времето карахме с достатъчно гориво в резервоара. В нито една от най-бързите обиколки не сме симулирали квалификация, ето защо не позволяваме на проблемите да хвърлят сянка върху доброто начало на нашата подготовка.“

Последният колективен тест преди началото на сезона във Формула 1 е на пистата „Каталуня” в Барселона от 25 до 28 февруари.

Коментари
comments powered by Disqus