Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Virgin MVR-02: Вторият куплет е наред

07.02.2011 11:07
Туит

Virgin Racing представи своя нов автомобил на специално организирано събитие в телевизионния център на BBC в Лондон. И MVR-02 е рожба изцяло на изчислителната хидродинамика или поне така твърди екипът на Ник Уирт.

Отборът на Ричард Брансън участва на тестовете във Валенсия миналата седмица, но със своя автомобил от 2010 г., който въпреки че като цяло бе по-бърз от този на HRT, остана на последно място в класирането за сезона. MVR-02 обаче трябва да коригира тази тенденция.

Промяната при новия болид започва от името – кодът VR е заменен с MVR заради появата на Marussia Motors като основен спонсор на тима. Сред останалите корекции впечатление правят по-компактната задна част и по-малките и вдигнати нагоре радиаторни кутии, но като цяло MVR-02 е по-скоро еволюция на предишния автомобил, а не качествено нова разработка.

Екипът на Ник Уирт е пренебрегнал тенденцията при повечето конкурентни тимове носът да бъде максимално изнесен нагоре, а същевременно окачването отзад е запазило пушрод конфигурацията си. MVR-02 няма да използва и KERS, след като на този етап Virgin не може да компенсира загубите, които системата би предизвикала, с ползите, които евентуално би донесла.

„KERS е интересна, страхотна и наистина уместна технология, тъй като прави връзката със серийните автомобили като Prius“, коментира Уирт по време на презентацията. „Но е много скъпа и много тежка. Струва си, ако ти трябват три десети, а ние изоставаме с три секунди. Не искаме да обещаваме на Тимо (Глок), че сме наваксали тези три секунди, но сме дръпнали напред. Засега е много по-важно да се концентрираме върху аеродинамиката.“

Тимо Глок ще кара за втора поредна година с отбора. Негов съотборник обаче вече няма да е Лукас ди Граси, а Жером д'Амброзио, който в края на миналия сезон направи серия от участия в петъчните тренировки с Virgin успоредно с програмата си в GP2.

Коментари
comments powered by Disqus