Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Virgin няма да плаща за корекциите на резервоара

31.03.2010 18:33
Туит

Техническият директор на Virgin Ник Уирт коментира, че неговата компания Wirth Research ще покрие разходите по модификациите на автомобила, наложени заради по-малкия от необходимото резервоар.

Преди старта за Голямата награда на Австралия стана ясно, че Virgin няма как да завърши надпреварата, тъй като капацитетът на резервоара на VR-01 не е достатъчен за цялата състезателна дистанция. Отборът е поискал разрешение от ФИА, за да направи съответните корекции и екипът на Ник Уирт вече работи по нов монокок. Той обаче ще бъде готов най-рано за европейската фаза от шампионата, което означава че в Малайзия и Китай Тимо Глок и Лукас ди Граси едва ли ще стигнат до финала.

„Ние сме доставчикът на шасита. Този проблем няма нищо общо с доставчика на двигатели или с доставчика на горивото“, коментира Уирт пред Autosport. „Това означава, че ние ще направим необходимите промени и няма да таксуваме отбора. Длъжни сме да осигурим автомобил, който да стигне до финала, това е нашата задача.“

Проблемите на Virgin с горивото не се изчерпват с ограничения обем на резервоара, а и с източването на горивото. Поради тази причина Virgin участва на квалификациите с по-тежки автомобили от стандартното.

„Проблемът е в нас, не в отбора. На този етап не се справяме добре, особено в квалификациите, не можем да използваме цялото гориво. Правилникът все пак ни позволява (да имат повече гориво в резервоара), но губим. Това по никакъв начин не се отнася до обема на резервоара. Дори и да използваме и последната капка, което на този етап няма как да се случи, пак сме изправени пред проблем."

Уирт признава, че пилотите на Virgin могат да финишират посредством някои специфични техники за пестене на гориво, но и че това не съответства на целите на отбора. „Има техники, които сме научили от други шампионати, но това не е за състезанията тук. Искаме да се състезаваме!“

Коментари
comments powered by Disqus