Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Virgin увеличава размера на резервоара си

26.03.2010 06:36
Туит

Екипът на Virgin Racing е получил разрешение да увеличи размера на резервоара си, след като е установил, че той не може да побере достатъчно гориво за някои от състезанията.

Тази година отборите трябваше да хомологират шаситата си преди началото на сезона, ето защо новакът е поискал от ФИА специално разрешение за съответните модификации. Причината за това е, че резервоарът на Virgin е изчислен според разход, който не съответства на реалния за двигателя на Cosowrth. Ето защо не е изключено Тимо Глок и Лукас ди Граси да имат сериозни проблеми в предстоящото състезание, тъй като „Албърт парк” е една от пистите с най-висок среден разход.

Техническият директор на Virgin Ник Уирт коментира, че смяната на резервоара ще се реализира едва за европейската фаза от шампионата, но не за самото й начало, а вероятно за Гран при на Турция (30 май).

„Наскоро поискахме от ФИА разрешение за промяна на размера на резервоара въз основа правилото за подобряване на надеждността и сме много благодарни, че ФИА ни позволи”, обяснява Уирт. „По време на предсезонните тестове и в Бахрейн стана ясно, че обемът на резервоара ни е на границата и ако не направим съответните корекции, не е изключено при определени обстоятелства това да е проблем.”

„Дизайнът на резервоара бе завършен през юни 2009 г., като капацитетът му бе определен от серия фактори. Някои от тях се промениха, ето защо трябва да увеличим обема му в съответствие с тях. Благодарни сме на ФИА, че ни позволиха тази корекция, която ще направим в началото на европейската фаза от шампионата.”

Коментари
comments powered by Disqus