Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Водородният Audi A7 ускорява до „сто” за 7,9 секунди

21.11.2014 10:19
Туит

Аналогична модификация са получили и Volkswagen Golf Wagon, и VW Passat

На автосалона в Лос Анжелис дебютира водородният автомобил Audi А7 Sportback h-tron quattro. С едно зареждане моделът може да измине 500 километра.

Като гориво новият модел използва водород, който се зарежда в четири специални резервоара. Зареждането на горивните клетки става само на специални газостанции. Процесът на зареждането отнема около три минути. Междувременно такива станции в целия свят днес се броят на пръстите на двете ръце.

Хечбекът с двойно предаване Audi А7 Sportback h-tron quattro се задвижва от два електромотора. Сумарната им мощност е 231 конски сили. Електрическите двигатели черпят енергия от горивните клетки. Вместо отработени газове от ауспуха на такъв автомобил капе вода. Задвижването на колелата се осъществява от планетарен редуктор и едностепенна трансмисия. Освен това в продължение на 50 километрd Audi A7 Sportback h-tron quattro може да се движи на на ток благодарение на литиево-йонна батерия с капацитет от 8,8 кВт/ч, която се зарежда от битовата електрическа мрежа.

Динамичните характеристики на почти двутонния автомобил напълно съответстват на обичайния хечбек на Audi – ускоряването до „сто” отнема само 7,9 секунди, а максималната скоро е електронно ограничена на 180 км/ч.

Концернът Volkswagen не се ограничи само с водородния Audi и заведе в  Лос Анжелис още два водородни автомобила с еднакви технически системи за задвижване. Водородна модификация са получили както Volkswagen Golf Wagon, така  и VW Passat. Водородните автомобили могат да бъдат разпознати единствено по специалните надписи HyMotion от двете страни на каросерията.

Почти готовият за серийно производство водороден Golf действа също като концепта на Audi с горивни клетки. Мощността на водородната система за новия автомобил е 134 к.с. До 100 км/ч немският автомобил ускорява за 10 секунди. В задната част на водородомобила е монтирана литиево-йонна батерия, а четири карбонови резервоара за съхраняване на водород са разположени под пода. Както при водородния А7, така и Volkswagen се зарежда за три минути и има автономен пробег от 500 км.

Коментари
comments powered by Disqus