Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Водородният Hyundai Tucson тръгва по улиците с автопилот

17.12.2015 11:30
Туит

Кросоувърът е оборудван с усъвършенстван круиз контрол, множество камери, радари и сензори

Южнокорейските компании Hyundai и KIA продължават изпълнението на своята екологична програма. Те получиха лиценз от властите на щата Невада, който позволява тестване на полуавтономни леки автомобили по обществените пътища из целия град Бийти. (Очевидно в Корея такова решение не е получено.)  В тестовете участват кросоувърът Tucson Fuel Cell с  водородни горивни клетки и електрическият хечбек Kia Soul EV. При взимането на решението се оценяват разпознаване на пешеходците, велосипедистите, светофарите, пътните знаци, градската инфраструктура и други подобни, както и  различни метеорологични условия.

"Благодарение на резолюцията на САЩ ние можем да ускорим изпитанията на нашите технологии за автономно управление, които в момента с намират в ранен етап на развитие", каза вицепрезидентът на Hyundai Te Вон Лим (на снимката вляво). До него е Робин Олендър от управата на щата Невада.

Инженерите на Kia са обединили пътните умения и способностите за паркиране на автопилота в системата ADAS (Advanced System Assistance Driver). Инвестициите в нейното разработване през 2018 г. ще възлязат на 2 млрд. долара.  Полуавтономният сериен автомобил ще се появи в края на десетилетието.

Кросоувърът Tucson е оборудван с усъвършенстван круиз контрол, множество камери, радари и сензори, включително ултразвукови сензори и лазерни далекомери. Tucson  се похвали с безпилотен режим за движение по магистрала (Interval Autonomous Driving), в задръстване със скорост до 60 км/ч  (Traffic Jam Assist), по тесни улички (Narrow Path Assist) и автоматично аварийно спиране край пътя (Emergency Stop System). От Hyundai посочват, че напълно автономното управление на компанията ще стане факт през 2030. Корейците твърдят, че са първият автомобилен производител, който пуска по обикновени пътища полуавтономен водороден автомобил, но това не е така. Например, прототипът Mercedes-Benz F 015 с горивни клетки многократно е забелязван по улиците на Сан Франциско (доказателството е видеото).

Коментари
comments powered by Disqus