Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen e-load up! се оказа по-скъп от конкурента

28.11.2014 11:23
Туит

В Германия електромобилът струва 27 425 евро, което е леко по-скъп в сравнение с e-up!

Миналата есен немците направиха от електромобила e-up! Малък товарен фургон, като премахнаха задната седалка. Сега моделът e-load up! Вече е в каталога и е добавен в конфигурациите на европейските дилъри. В колата е монтиран електромотор с 82 конски сили. Автономният пробег с едно зареждане в европейски смесен цикъл на управление е 160 км.

Каталожната товароносимост на фургона е 285 кг, пространството на товарния отсек е 990 л. В Германия електромобилът струва 27 425 евро, което е леко по-скъп в сравнение с e-up! (от 26 900), и, разбира се, много по-скъп от обикновения up! (от 9975).

Миниатюрният  фургон е получил допълнителни приспособления за закрепване на товара и решетъчна преграда зад предните седалки. Като опция e-load up! може да бъде оборудван с комбинирана система за зареждане CCS. В този случай бързото зареждане на батерията до 80% отнема 30 минути.

Особено интересно е e-load up! да бъде сравнен с конкурента от Франция –електрическия фургон Renault Kangoo Z.E. Той се произвежда в две версии: с къса кабина с две места, както и с двойна кабина и пет места (съответно и  два варианта на колесната база). Kangoo Z.E. значително по-голям, той товари 650 кг и изминава с едно зареждане 170 км.

Единственното нещо, по което Renault отстъпна на дребния „немец”, е мощността на елестромотора. Мощността на френския работещ електромобил е 60 к.с. Kangoo Z.E. печели в надпреварата и по отношение на цената: различните му версии в Германия струват от  20 300 до 22 700 евро.

Коментари
comments powered by Disqus