Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Golf GTD: Дизеловата бегачка

09.06.2009 13:11 1
1
2571849323
Туит

VW пуска на пазара дизеловия вариант на GTI, като базовата цена ще е 27 475 евро.

Разликата между Golf GTI и GTD е само една – двигателят. Новият модел използва двулитров TDI с директно впръскване и common-rail, който генерира 170 к. с. при 4200 оборота в минута. Тази мощност не съвпада точно с 211-те "коня" на GTI, но пък дизеловият модел си наваксва с количеството въртящ момент – 350 Нм, които са на разположение в диапазона между 1750 и 2500 оборота в минута.

Благодарение на тези данни спортният хечбек ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,1 секунди и има максимална скорост от 220 км/ч. При варианта с шестстепенна ръчна скоростна кутия средният разход на гориво е 5,3 литра на 100 км, а отделяните вредни емисии – 139 г/км. Спортната автоматична трансмисия DSG покачва разхода до 5,6 л/100 км, а количеството вългероден диоксид е 147 г/км. Теоретично GTD може да измине над 1000 км с едно презареждане на 55-литровия резервоар.

Спортните намерения на хечбека са очевидни още на пръв поглед. Хромираните хоризонтални елементи на радиаторната решетка, стандартните фарове за мъгла и двойният ауспух отзад са в тон с GTI стилистиката. Шасито е снижено с 15 мм, а колелата са 17-цолови.

В интериора са сложени спортни седалки, много подобни на тези от бензиновия събрат. Тапицерията се отличава със сиви кантове, вместо с традиционните червени при GTI. Останалата част от оборудването във вътрешността на автомобила са радиосистемата RCD 210, автоматичния климатик, ESP и системата за автоматично паркиране ParkPilot.

В Германия цената на оборудван с 6-степенна ръчна скоростна кутия VW Golf GTD започва от 27 475 евро, а на моделът с DSG – от 29 350 евро. Ако клиентът иска петврата версия, ще трябва да доплати още 765 евро.
Коментари

ед
Страхотна кола, но много скъпичка!

comments powered by Disqus