Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Golf: Концепция с двигател W12

18.05.2007 11:05 3
3
2571814553
Туит

Volkswagen представи смазващата от всяка гледна точка студийна разработка Golf GTI W12 650. Инициалите W12 не са произволно избрани, а отразяват истинската същност на най-екстремната заводска модификация в историята на модела.

Колкото и невероятно да звучи, зад предните седалки на автомобила е монтиран шестлитров битурбодвигател с дванайсет цилиндъра във W-образна конфигурация, който разполага с 650 конски сили и 750 нютонметра.

Свръхбърз, свръхнисък, свръхекстремен

Мощта на централно разположения двигател се предава на задните колела посредством шестстепенна автоматична трансмисия. Ускоряването до сто километра в час става за 3,7 секунди, а максималното темпо е 325 километра в час.

Не по-малко „зловещи” изглеждат и останалите параметри на студията W12. Със своите 1,88 метра широчина, автомобилът превъзхожда стандартния модел с дванайсет сантиметра, а височината на каросерията е намалена с осем сантиметра до 1,42 метра. Още по-интересното в случая е, че седем от общо осемте сантиметра намаляване на височината се падат на състезателното окачване... Издутите калници приютяват чуводищни 19-цолови колела, отпред гумите са с широчина 235 мм, а отзад – 295 мм.

Повече въздух!

За да може двигателят да получава жизнено важните количества свеж въздух, задните прозорци са изместени леко навътре, а в широките задни колони са монтирани могъщи въздухозаборници. За достатъчното количество въздух за задвижващия тракт се грижат и отворите в предната броня и праговете. Спускащият се назад карбонов покрив насочва въздушната струя под спойлера на капака на багажника и така изпълнява ролята на своебразен дифузьор.

Коментари

batkoto
mn qka kol pi4* i ima 650konski :o br br

ku4vi4kata
OMG :-D :-D i az taka

seksi_ku4kata
nemam nikfo ponqtie ot kuliii taka 4i ne zn kfo da pi6uu :-(|) :-D :-D

comments powered by Disqus