За 11-те месеца на годината са продадени 9 379 100 автомобила (+ 3,1% спрямо 2015 г.)
Английският език като официален, по смисъла на ръководството на концерна, би трябвало да помогне в адаптацията на потенциалните работници от други страни. Всъщност международният обмен на експерти, от редови служители до топ мениджърите в индустрията, никога не е бил голям проблем. И все пак приемането на английския като официален език е допълнителен стимул за тези, които не говорят немски. Освен това е повод да бъде засилено и взаимодействието между подразделенията в различните страни.
Компаниите, които влизат в състава на групата, се простират от САЩ до Чехия и от Испания до Швеция. Интересно е също, че VW се отказа от мотото Das Auto (на немски език) преди една година.
В същото време дизеловият скандал стана нова глава в историята на концерна. Volkswagen Group постигна споразумение с властите в Канада да плати 2,1 млрд. канадски долара (1,6 милиарда долара) за компенсации на собствениците, обратното изкупуване или ремонт на 105 000 засегнати автомобила от дизелгейт в страната, както и глоба в размер на 11 милиона долара на държавата.
Неотдавна Volkswagen Group публикува официална информация за световните продажби за 11-те месеца на годината. Те възлизат на 9 379 100 автомобила (+ 3,1% спрямо същия период на 2015 г.). 899 400 са новите регистрации през ноември (+ 7,9% в сравнение с ноември 2015). Най-голяма годишна динамика (+ 6,8%) се наблюдава в Централна и Източна Европа, а най-печалната (-36%) - в Бразилия. Между другото, в Русия в продължение на 11 месеца според данните от концерна спадът е в размер на е 4,8% (150 300 единици). Връщайки се към глобални числа, трябва да отбележим, че сред подразделенията на групата с най-добра динамика (+ 11.2%) показва брандът Volkswagen Commercial Vehicles, и най-лоша (-1,3%) - MAN, единствен от всички с минусов резултат.