Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen изпревари Toyota по продажби през 2016 г.

06.01.2017 17:16
Volkswagen изпревари Toyota по продажби през 2016 г.

Немският концерн станасветовен лидер на пазара на нови автомобили

Volkswagen Group се превърна в световен лидер в продажбите на нови автомобила през 2016 г., като реализира общо 10,1 милиона превозни средства. Тези данни обяви компаният focus2move, която всяка година подготвя годишен доклад за продажбите на нови коли в света.

По този начин Volkswagen, независимо от "дизелгейт", успя да изпревари Toyota Motor, която през 12-те месеца на миналата година продаде  9,94 млн. автомобила. В престижната тройка влиза и алиансът Renault-Nissan с показател 8,51 млн. единици. В същото време японско-френската група отбелязва най-добри резултати по отношение на динамиката на растежа - плюс 6,2%, докато при Volkswagen нарастването е с 1,4%,  а при  Toyota - с 0,2%.

В челната десетка влизат също Hyundai-Kia (8,17 млн., + 1,9%); General Motors (7,97 млн., + 0,7%); Ford (6,29 млн., + 1,7%); Honda (4,9 млн., + 4,7%); FCA (4,86 млн. и 2,5%); PSA (3,24 млн., -1%) и Suzuki (2,85%, + 0,3%).

Volkswagen става лидер по продажби на нови автомобили за първи път от пет години насам. Преди това първата позиция държеше Toyota. През 2015 г. продажбите на Toyota в световен мащаб спаднаха с 0,8% до 10,15 млн. превозни средства. Продажбите на Volkswagen намаляха с 2%, до 9,9 млн. коли. General Motors Co. успя да увеличи броя на продадените си автомобили с 0,2%, до 9,8 млн. единици.

Коментари
comments powered by Disqus