Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen: Нов TSI мотор за семейство Golf

17.07.2007 10:07
Туит

Volkswagen разширява асортимента на предлаганите агрегати за модела Golf с нов бензинов двигател, разполагащ с обем от 1,4 литра.

Снабденият с директно впръскване на горивото двигател генерира мощност от 122 конски сили и по данни на производителя има разход от 6,3 литра бензин А 98 на 100 километра.

Първоначално новият агрегат ще се предлага в моделите Golf, Golf Variant и Golf Plus и ще се комбинира с механична предавателна кутия. По-късно в списъка на екстрите ще се включи и DSG-трансмисия с два съединителя.

За VW това е третият TSI мотор след представените през 2006 година двигатели със 140 и 170 к. с. При тази технология мощността се увеличава въпреки по-малкия работен обем благодарение на турбокомпресор. Максималният въртящ момент от 200 Нм е на разположение в диапазона от 1500 до 3500 оборота в минута.

Парарелно с това разходът на гориво също се понижава. Volkswagen планира след време новият TSI да замени все още предлагания 1,6-литров FSI със 115 конски сили.

Коментари
comments powered by Disqus