Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen показа най-мощния Golf GTI в историята си

13.05.2015 14:26
Туит

Около година по-късно прототипът ще влезе в серийно производство

Volkswagen разкри най-мощната версия на хечбека Golf GTI. Новият автомобил се нарича Golf GTI Clubsport и ще бъде представен на фестивала във Вьортерзее на 14 май. Около година по-късно прототипът ще влезе в серийно производство. Цените на колата ще бъдат обявени по-късно.

Автомобилът е базиран на седмото поколение Golf GTI. Хечбекът е получил други брони, нови въздухозаборници, спойлер на покрива, заден дифузьор и по-големи 19-инчови алуминиеви джанти. Освен това новият автомобил има намален клиренс и нова изпускателна система. Следва да се отбележи, че серийната версия почти няма да се отличава от представената концепция.

Единствената промяна: 19-инчовите джанти ще бъдат заменени с 18-инчови.

Моделът е оборудван с 2,0-литров турбо бензинов двигател. Мощността на мотора е 265 к.с. (с 35 к.с. по-мощен от стандартния Golf GTI). Задвижващият агрегат работи в комбинация с шестстепенна роботизирана трансмисия DSG. Освен това прототипът е окомплектован с електронен диференциал XDS.


Коментари
comments powered by Disqus