Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Polo GTI: Испански заемки

18.02.2010 07:01
Туит

Volkswagen показа първите снимки и разкри някои от детайлите на новия 2011 Volkswagen Polo GTI. Петото поколение на малкия хечбек ще бъде в два варианта – с три и с пет врати и ще бъде показан официално пред публика по време на автомобилното изложение в Женева.

Автомобилът ще използва 1,4-литровият двигател TSI с два компресора - механичен и турбо, и седемстепенна трансмисия DSG, използвани също и при Seat Ibiza Cupra, с планки за смяна на скоростите директно от волана. В диапазона до 3000 об./мин, също както и при испанския модел, работи механичният компресор. След това започва да функционира турбината, с чиято помощ Volkswagen Polo GTI достига максималната си мощност от 178 к.с. (132 кВт) при 6200 об./мин. Максималният въртящ момент е 249 Нм и е наличен от 2000 об./мин.

Автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,9 сек. и има максимална скорост от 229 км/ч. Височината на Polo GTI е намалена с 15 мм и така 17-цоловите нископрофилни колела пасват идеално в арките на калниците. Окачването е по-твърдо, което в комбинация с XDS електронния диференциал с ограничено приплъзване и системата за тракшън контрол гарантира отлична спортна динамика.

Polo GTI следва стилистиката на Golf GTI и може да се похвали с характерната за линията радиаторна решетка тип „пчелна пита” с черни и червени лайстни. Фаровете отпред са затъмнени и са с добавени дневни LED светлини. В задната част се открояват двата накрайника на изпускателната система.

Очаква се първите продажби на Volkswagen Polo GTI от моделната 2011 г. да започнат тази лятото.

Коментари
comments powered by Disqus