Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Polo GTI получи нов двигател

18.09.2014 14:12
Туит

Агрегатът от серия EA888 е разработен от специалисти на Audi

Volkswagen Polo с пет врати бе обновен през януари, сега е време за модернизиране на „напомпаната” версия. През октомври в Париж по време на автомобилното изложение немците ще покажат реформиран Volkswagen Polo GTI. Главната новост е смяната на мотора 1,4 TSI с бензиновия четирицилиндров турбо мотор 1,8 (192 к.с., 320 Нм) с директно впръскване на горивото. Агрегатът от серия EA888, разработен от специалисти на Audi, е станал по-мощен с 12 конски сили и със 70 Нм повече.

Обновеният Polo GTI притежава спортна предна броня и клетъчна решетка, подчертана отдолу с червено. Знакът GTI е преместен по близо до десния фар.

Отзад промените не са толкова забележими, отколкото отпред: променена е бронята, коригиран е спойлерът.
В салона има ново многофункционално кормило, доработен е мултимедийният комплекс. Спортните седалки са с карирана тапицерия, както и преди.

С новия двигател хечбекът ускорява до 100 км/ч за 6,7 сек  (преди това 6,9 сек) и достига максимална скорост 236 км/ч (или с 6 км/ч повече, отколкото при предшественика). Важно е и това, че Polo GTI вече се предлага не със само седемстепенна роботизирана трансмисия DSG, но и с шестстепенна ръчна предавателна кутия. Тя ще бъде част от базовото ниво на оборудване. Повече подробности ще разберем след премиерата в Париж.

Коментари
comments powered by Disqus