Новият модел е оборудван с 1,4-литров турбо двигател с мощност от 125 к.с.
Volkswagen разсекрети най-мощната модификация на седана Polo. Новият модел е оборудван с 1,4-литров турбо двигател с мощност от 125 к.с., който може да работи в комбинация или с шестстепенна механична предавателна кутия, или със седемстепенна автоматична трансмисия. Автомобилът ще се появи на пазара през есента на тази година.
Динамичните характеристики на Polo GT за момента се пазят в тайна. Представител на немската марка каза, че след като приключат всички изпитания на новия модел, които в момента все още вървят, ще бъдат представени всички подробности. В техническо отношение Volkswagen Polo GT е копие на най-скъпата модификация на лифтбека Skoda Rapid, като и двата автомобила са оборудван с един и същ двигател и автоматична скоростна кутия. От нула до 100 км/ч моделът ускорява за 9 секунди, а максималната скорост е 208 км в час. И показателите на Polo GT ще бъдат подобни и следователно ще бъде най-бързият бюджетен седан в класа си.
Новият автомобил ще бъде по-бърз включително и от спортната версия на Lada Granta Sport, чийто двигател със 118 конски сили ускорява до 100 км/ч за 9,5 секунди. Лидери сред сегмента по този показател са Kia Rio и Hyundai Solaris, които със 123 конски сили и механична трансмисия ускоряват до "сто" за 10,3 секунди. Citroen C-Elysee със 114 к.с. пък ускорява до 100 км/ч на 9,4 секунди.
Първата партида от Volkswagen Polo GT ще се състои от 300 екземпляра. Седаните ще се предлагат в бял и сребрист цвят с черен покрив и опционално спортно оформление на каросерията. Срещу допълнително заплащане Polo GT може да бъде поръчан с черен покрив. Всички версии на Polo GT ще получат16-инчови алуминиеви джанти, аеродинамичен бодикит, уширени прагове, радиаторна решетка тип пчелна пита и двойна изпускателна система.
Салонът на Polo GT се отличава от стандартната версия на модела с кожен волан, специални педали и прагове. Най-мощният седан от В сегмента получава пълен елетропакет, климатроник, подгряване на седалките и огледалата, ESP и предни въздушни възглавници.