Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen променя дизайна на кросоувърите за САЩ

24.03.2015 11:00
Туит
Volkswagen променя дизайна на кросоувърите за САЩ

Новата дизайнерска стратегия е резултат от по-пазарно целенасочен подход

Volkswagen ще придаде на своите кросоувъри, продавани в САЩ, по-агресивен дизайн, адресиран конкретно към американските потребители.

Новата дизайнерска стратегия е резултат от по-пазарно целенасочен подход, който принуждава Volkswagen да прекрачи консервативния стил, работил толкова добре в Европа и Китай, но не успя да вдъхнови много почитатели на марката в САЩ, където тя присъства в продължение на повече от 65 години.

Новият кросоувър от средния клас на VW ще бъде произвеждан в американския завод в Чатануга. Това ще най-големият автомобил на немската компания , проектиран някога, подобен по размери и пропорции с Audi Q7, казва Клаус Бишоф, главен дизайнер на марката.

Все още неназованият кросоувър е заимствал много дизайнерски елементи от концепцията Cross Coupe GTE, показан на автомобилното изложение в Детройт, включително радиаторната решетка, нагинатия покрив и остроъгловата характерна линия, която минава от калниците през покрива.

„Кросоувърът трябва да бъде смел. Той трябва да се превърне в послание”, заяви Бишоф по време на обиколката из дизайнерското студио на Volkswagen - Valhalla. Снимането на проекти в близък план там е категорично забранено, но проектите на всяко превозно средство, показани на дисплей, ясно сочат, че VW навлиза в нова фаза на по-изразителен дизайн, като се разделя с по-консервативния вид на Passat и Jetta в САЩ.

В допълнение към новия кросоувър, VW показа  и крайните производствени версии на обновения Tiguan - компактен кросоувър, който ще излезе на пазара в САЩ през 2017 г., и освежен Passat, който ще се появи по-късно тази година.
Бишоф подчерта, че е необходимо VW да засили интереса у клиентите със своя дизайн и моделите за САЩ да се открояват, където пазарният дял на марката е 2% и бледнее в сравнение с двуцифрените показатели, които производителят притежава в Европа, Китай и на други големи пазари.

„Конкуренцията е жестока, не ни е позволено да пускаме в производство коли, които не са се спечелили доверието на клиентите”, казва Бишоф. „Тази кола трябва да бъде най-добрата”.

VW се стреми да направи още два кросоувъра в САЩ през следващите години: версия с дълго междуосие на своя нов Tiguan, който ще дойде през 2017 г., както и нов малък кросоувър, позициониран под него. Вече е известно, че след средноголемия кросоувър ще последва и по-малък SUV, който ще бъде базиран на Golf.

По-малкият кросоувър ще сподели общите пропорции и габаритите на концепта T-Roc, показан в Женева 2014 и ще се конкурира с новите компактни кросоувъри като Mazda CX-3 и Honda HR-V.
Бишоф призна, че пазарните вкусове САЩ са голям фактор в дизайна на малкия кросоувър. Той отказа обаче да конкпетизира кога превозното средство ще дебютира, но на въпроса как върви подготовката, той отвърна: „Това вече е направено”.

Обновеният Tiguan, показан  на дисплея в Valhalla, запазва общите пропорции на своя предшественик, но с актуални линии, плюс по-къси предни надвеси и дълги задни надвеси. Калниците са заоблени за разлика от ъгловатите форми на предшественикаи, но някои теми са общи, включително и радиаторната решетка.

Новият Tiguan ще има повече багажно пространство и ще се справи с недостатъците на актуалния Tiguan, които отблъскват част от американските купувачи.

Коментари
comments powered by Disqus