Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW разработва десетстепенна роботизирана трансмисия DSG

12.05.2014 15:53
Туит
VW разработва десетстепенна роботизирана трансмисия DSG

Кутията ще се появи в автомобилите на марката през 2016 г.

Volkswagen работи над десетстепенна роботизирана трасмисия DSG. Новата скоростна кутия ще се появи в автомобилите на марката през 2016 г. и ще осигури значително намаляване на емисиите на СО2.

Новата трансмисия, както се посочва от компанията, е значително по-надеждна в сравнение с известните вече шест- и седемстепенни роботизирани трансмисии DSG. Тя ще издържа въртящ момент до 500 Н/м. Това подобрение ще позволи да бъде монтирана в най-мощните концепти, като Golf R 400 concept.

Известно е, че най-бързата и мощна версия на Volkswagen Golf в цялата история на модела в скоро време ще влезе в серийно производство.
Става дума за модификацията, построена на седмото поколение Golf R.

Автомобилът с четири задвижващи колела е получил двигател с 400 конски сили, докато в стандартната версия на хечбека притежава 2,0-литров агрегат с мощност от 300 к.с.. Допълнителните 100 конски сили се дължат на допълнителна турбина и пренастройване на блока за управление.

Коментари
comments powered by Disqus