Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen реализира идеи за пестене на гориво

06.12.2007 07:12
Туит
Volkswagen реализира идеи за пестене на гориво

За 2008 година Volkswagen планира няколко икономисващи гориво нововъведения.

Шестото поколение на компактния Golf ще бъде оборудвано с първото по рода си съчетаниe на автоматична трансмисия (DSG) и система старт-стоп, която загася двигателя при спиране на светофар с цел пестене на гориво.

По настоящем предавателната кутия с директна смяна на предавките се комбинира единствено с агрегати, чиито максимален въртящ момент не надхвърля 500 Нм. През 2008 година обаче VW ще пусне в продажба по-стабилно изпълнение на трансмисията, подхождащо на двигатели с още повече тяга.

Догодина инженерите от Волфсбург ще бъдат готови и с дизелов агрегат, възприел принципа на бензиновите TSI-мотори - двойно принудително пълнене с механичен компресор и турбокомпресор или с два турбокомпресора. Технологията ще позволи извличането на 204 к. с. от 2 000 куб. сантиметра работен обем.

Коментари
comments powered by Disqus