Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen решава за WRC през пролетта

18.12.2009 16:32
Туит

VW ще реши дали да се включи в Световния рали шампионат през март догодина. Крис Нисен, спортният директор на компанията, смята, че неговият екип се нуждае от 18 месеца, за да подготви WRC автомобил, който да дебютира през 2012 година.

„Световният рали шампионат е привлекателен за Volkswagen в много отношения, но може да бъде и по-добре“, обяснява Нисен за Motorsport News. „Говорихме с ФИА и настоящите отбори и сме наясно с това какви са разходите. Искаме повече производители и календар от максимум 12 старта, като в него влизат само класически състезания като „Монте Карло“. Мисля, че това, което желаем, съвпада с позицията на производителите (Citroen и Ford). Въпросът е то да се случи, което зависи от ФИА и промоутърите от ISC.“

Нисен допълва, че Карлос Сайнц, който кара за заводския тим на VW в рали-рейда, може би ще участва в развитието на автомобила като тестови пилот. По всяка вероятност базовият модел ще бъде или Polo, или Golf, а не Scirocco, каквито бяха спекулациите през последната година.

„Откакто Карлос дойде при нас, имаме огромен прогрес“, обяснява Нисен. „Той е много отдаден на професията си и е изключителен тестов пилот. От всички наши състезатели, той ще бъде от най-голяма полза при развитието на рали автомобила. Смятам, че Карлос се отказа от рали-спорта, защото не искаше да продължава, а не защото вече не разполагаше с нужните качества. Мисля, че би искал да се включи в програмата ни, но само като помощник, не като пилот“, завършва Нисен.

Коментари
comments powered by Disqus