Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen ще представи новия Golf през 2017 г.

27.08.2014 10:48
Туит
Volkswagen ще представи новия Golf през 2017 г.

Ще се появят трицилиндрови мотори, които вече се монтират в обновеното Polo

Volkswagen ще представи новото поколение на Golf  през 2017 г. Автомобилът ще бъде построен на известната платформа MQB. Конструкторите не планират радикални промени в дизайна, за да не отблъснат консервативните клиенти. Възможно е обаче новият Golf да получи по-добри аеродинамични показатели.

Главната задача на инженерите е да направят автомобила по-икономичен и по-екологичен. Под капака ще се появят трицилиндрови мотори, които вече се монтират в обновеното Polo. В новия Golf ще бъдат използвани и технологии от хибридния Volkswagen XL1.

Теглото на автомобила няма да надвишава 1100 килограма. При това няма да бъдат използвани свръхлеки материали като при спортните модели. Новото поколение трябва да остане в същата ценова категория като при предшественика.

За намаляване на разхода на гориво и увеличаване на мощността инженерите предвиждат система за съхраняване на енергията от спирачното усилие. Допълнителната енергия ще предава мощността на задните колела. По предварителни данни системата ще позволи да добави от порядъка 40 конски сили без допълнителен разход на гориво.

Коментари
comments powered by Disqus