Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen вероятно ще изкупи обратно 115 000 коли в САЩ

07.01.2016 16:14
Туит
Volkswagen вероятно ще изкупи обратно 115 000 коли в САЩ

Агенцията за защита на околната среда на САЩ заяви, че разговорите с компанията не са довели до приемливо решение

Volkswagen Group поема ангажимент да изкупи обратно около 115 000 автомобила в САЩ в резултат на скандала с емисиите, съобщи германски вестник.

Очаква се концернът VW или да възстанови покупната цена на около една пета от 580 000 дизелови автомобила, засегнати от проблемния софтуер, или да предложи нова кола при значителна отстъпка, се казва в информация на Sueddeutsche Zeitung днес.

Предполага се, че останалата част от автомобилите производителят ще ремонтира, за да не допусне значителни разходи за части и дълъг престой в сервизите, а изпускателната система ще бъде реконструирана и одобрена от регулаторите, съобщава вестникът.

За момента VW отклонява предложението да коментара вероятните възможности за излизане от кризата.

Във вторник шефът на марката VW Хеберт Диес изрази увереност, че автомобилният производител ще постигне споразумение с американските регулатори за привеждане на засегнатите дизелови автомобили в съответствие с американските закони за опазване на околната среда. Диес посочи възрастта на автомобилите VW, оборудвани с 2,0-литрови дизелови двигатели, за които ще бъде по-трудно отстраняваното на проблема, отколкото привеждането на по-новите модели в съответствие.

Американски регулатори и законодатели са споделили, че може да се наложи VW да изкупи обратно по-стари модели. Херберт Диес не отговори на въпроса дали  това е обсъждано с VW, но каза, че е оптимист в скорошно постигане на споразумение с американските власти.

Агенцията за защита на околната среда на САЩ заяви в сряда, че разговорите с компанията за „обратно изкупуване” не са довели до приемливо решение. Природозащитникът продължава да настоява VW да разработи ефективни и подходящи мерки за възможно най-бързо излизане от кризата.

Американското министерство на правосъдието в понеделник подаде иск в съда Volkswagen да бъде глобен с 48 милиарда долара за предполагаемо нарушаване на екологичните закони на САЩ.

Sueddeutsche Zeitung също така съобщи, че около 50 служители на немския концерн- включително шефове на отдели - са изразили желание, като част от вътрешна програма за амнистия, да помогнат на компанията за изясняване скандала.

Volkswagen призна инсталиран софтуер в някои дизелови модели, продавани в САЩ, който позволява да бъдат фалшифицирани показателите на вредните емисии по време на държавни изпитвания, при което се оказа, че те са почти 40 пъти над допустимите нива.

Диес каза още, че компанията Volkswagen ще бъде в състояние да ремонтира до края на 2016 г. около 8,5 милиона дизелови автомобила, продадени в Европа, които не отговарят на нормите за емисии.

На снимката: Херберт Диес, шеф на марката VW

Коментари
comments powered by Disqus