Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo C30: Електронна музика

18.09.2009 09:51
Туит

От известно време насам се знае, че Volvo развива плъгин хибрид, който трябва да се появи на пазара през 2012. Във Франкфурт обаче шведите обявиха, че работят и по изцяло електрическа версия на модела C30.

Вътрешните тестове, които компанията е направила с първите прототипи, сочат, че електромобила C30 ще ускорява от място до 100 км/ч за по-малко от 11 секунди, като максималната скорост ще бъде ограничена на 130 км/ч, за да се съхрани ресурса на батерията. Автономният пробег ще варира около 150 километра, което според Volvo е напълно достатъчно за европейския пазар.

Електромоторът ще бъде разположен на мястото на двигателя с вътрешно горене, но инженерите на компанията все още не са решили кое е най-подходящото място за позициониране на литиево-йонната батерия. Двата най-обсъждани варианта са централният тунел и нишата, която стандартно се използва за резервоара. Капацитетът на акумулаторите е 24 кВт/ч, като при стандартната електрическа мрежа (220 В, 16 А) са необходими осем часа за пълното им зареждане.

От Volvo обещават, че електрическата версия на C30 няма да отстъпва по нищо спрямо стандартния модел що се касае до системите за сигурност. „Щом Volvo избира да пусне на пазара един изцяло нов електромобил, то той трябва да е също толкова безопасен, колкото останалите продукти с марката на Volvo“, гласи официалното изявление на шведите.

Коментари
comments powered by Disqus