Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo C70: Пипнат тук и там

02.09.2009 11:05
Туит

Volvo публикува първите официални фотографии и технически характеристики за фейслифт версията на кабриолета C70. Обновеният модел ще дебютира на автомобилния салон във Франкфурт.

Най-съществените промени в дизайна на C70, който според прессъобщението на Volvo е вдъхновен от S60 Concept, се открояват в предницата на модела. Новата радиаторна решетка, изтеглените назад челни светлини и хромираните лайстни придават динамичния вид на купе-кабриолета. Корекциите в задната част на C70 са единствено козметични, като най-същественият отличителен белег са светодиодните стопове.

Твърдият покрив отново е изработен от три панела, като за свалянето или вдигането му са необходими приблизително 30 секунди. Тази операция, която е напълно автоматизирана, се осъществява единствено когато автомобилът е в покой. При вдигнат покрив устойчивостта на усукване на спортния купе-кабриолет е близо с 15% по-висока.

Познатата ни от настоящия модел гама двигатели ще бъде пренесена директно в C70 от 2010 година. Базовият бензин е с работен обем от 2,4 литра (140 к. с. и 220 Нм), следващата стъпка е 2,4i (170 к. с. и 230 Нм), а върховият T5 генерира 230 к. с. и 320 Нм максимален въртящ момент. Дизелите са два – 2.0D (136 к. с. и 320 Нм) и D5 (180 к. с. и 400 Нм).

По традиция от Volvo наблягат сериозно върху сигурността. От компанията твърдят, че C70 ще бъде един от най-безопасните кабриолети на пазара, като за това свидетелстват нетипичните за този клас въздушни възглавници тип „завеса“, монтирани във вратите, коланите с ограничител за силата на притягането, металните ролбари, които изскачат зад задните седалки при инцидент, както и въздушните възглавници при страничен удар за пътниците на предния ред.

Промените в интериора засягат контролните уреди и новата кожена тапицерия на седалките. Повече подробности за салона на C70, както и за целия автомобил, ще научим на автомобилния салон във Франкфурт през септември.

Коментари
comments powered by Disqus