Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo избра Южна Каролина за място на нов завод в САЩ

12.05.2015 10:00
Туит
Volvo избра Южна Каролина за място на нов завод в САЩ

Инвестицията е част от отговорностите на китайската компания Geely, която купи Volvo Cars от Ford Motor през 2010 г.


Volvo Cars  избра място в Южна Каролина, за да инвестира 500 милиона долара в първия си завод в САЩ, бе съобщено вчера, с цел постигане на по-голям дял на все по-конкурентния североамерикански пазар на луксозни автомобили.

Строителството на завода ще започне през тази година в Бъркли Каунти, като производството на автомобили трябва да започне през 2018 г. и бързо да достигне 100 000 автомобила годишно, се казва в официално изявление на Volvo.

Инвестицията е част от отговорностите на китайската компания  Geely, която купи Volvo Cars от Ford Motor през 2010 г., за да възстанови марката, която беше изпаднала във финансова криза.

„Това е ясен знак за ангажимента ни към възраждането на нашия бизнес в САЩ”, заяви изпълнителният директор на Volvo Хакан Самюелсън.
„Това наше действие е в съответствие с нарастването на конкуренцията на пазара в Северна Америка при луксозните автомобили”.

Много от конкурентите избраха Мексико, където да построят свои мощности заради по-ниското заплащане на нискоквалифицираната работна ръка и близостта  до Съединените щати, както и зоните за свободна търговия по море.

Като цяло, производственият капацитет в Северна Америка ще се увеличи с повече от 10% за период от пет години, за да достигне 19 600 000 леки автомобила през 2020 г., сочат прогнозите на  WardsAuto, с по-висока печалба благодарение на инвестициите в строителството на нови мощности.

Немските компании Audi, BMW и Mercedes-Benz са сред премиум автомобилните производители, които наскоро обявиха нови производствени мощности в региона.

Под шапката на китайската Geely Volvo активизира инвестициите в разширяване на моделната гама и изгради две китайски фабрики за да замени двете по-стари европейски предприятия.

В Съединените щати, където продажбите на марката паднаха с 8% до 56 000 автомобила през миналата година, инвестицията в производството ще  е от ключово значение в средносрочен план за постигане на 100 000 доставки годишно.

Volvo също се изправя пред трудна конкуренция в САЩ в резултат на  възраждащите се марки Lincoln и Cadillac, като компаниите-майки Ford и General Motors инвестират общо 14,50 милиарда щатски долара, за да обновят техните моделни гами.

Самюелсън подчерта по-строгите условия на пазара в САЩ, като същевременно изтъкна, че това няма да осуети плановете на Volvo. "Ние имаме премиум марка, която е много различна", подчерта той.

Първоначално Мексико също беше в разширения списък на Volvo, но изборът за новия завод в крайна сметка се падна върху Южна Каролина, каза той.

Транспортните връзки, включително достъпът да пристанище, са сред решаващите съображения, които в крайна сметка натежаха в полза на САЩ, посочиха от автомобилния производител.

„Логистиката беше един от най-важните фактори за предприятието, което ще внасят големи количества на части и износ на някои превозни средства, каза Самюелсън, като добави, че синдикалното представителство „не е релевантен фактор”.

Според молбата за избор на Бъркли Каунти в новата фабрика първоначално ще бъдат открити нови 2000 работни места.

От Volvo отказаха да коментират по-дългосрочни цели за производството, но заявиха, че в крайна сметка планират да наемат най-много 4000 работници, което предполага в началотогодишно производство от 100 000 автомобила, а при  следванена плановете за продажби в Щатите, производството може да бъде удвоено.

Коментари
comments powered by Disqus