Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo мисли за ново премиум подразделение на марката

04.12.2015 10:51
Туит

Тиражът на луксозната версия XC90 First Edition бе продаден в Обединеното кралство за 48 часа

Volvo може да създаде самостоятелно подразделение за разработване на луксозни автомобили на марката. Това съобщава Autocar, като се  позовава на шефа на британския клон на компанията Йън Хоуът. Според него сега тази идея се обсъжда от ръководството на компанията.

Топ мениджърът подчерта, че в момента се наблюдава голямо търсене на топ версии на автомобили. Като пример той посочи луксозната версия, наречена XC90 First Edition, чийто тираж бе продаден в Обединеното кралство само за 48 часа, въпреки че всички автомобили бяха в един цвят и с един вариант на оборудване.

„Сега работим усилено, за да се разберем дали имаме възможност да създадем такова подразделение. Ако решението бъде положително, то ще бъде нещо подобно като при Land Rover, който направи Range Rover Autobiography”,  каза Хоуът.

Според топ мениджъра сега в компанията има редица идеи за цяла гама от луксозни автомобили. Той добави, че инженерите на компанията са подготвили редица макети, базирани на концептуалния интериор Concept 26, който бе представен на автомобилното изложение в Лос Анжелис. Известно е, че при такова вътрешно разпределение седалката на водача има три режима на конфигурации: : Drive, Create, Relax. Първото положение се активира, когато водачът поема контрола на автомобила. В Create седалката се измества назад и от страничната вратадо шофьора излиза масичка. Чрез активиране на функцията Relax седалките се издърпват назад, а кормилото се прибира  максимално близо до арматурното табло. В долната част на седалката се отваря поставка за краката, а цифровият дисплей може да бъде използван за гледане на филми.

Известно е, че на 2 декември в Гьотеборг официално представи новия флагмански седан Volvo S90, който сменя модела S80. Новият автомобил ще мери сила на пазара с Audi A6, BMW Серия 5 и Mercedes-Benz E-класа. Той ще дебютира пред широката публика на автомобилното изложение в Детройт през януари 2016.

Отвън седанът S90 е изпълнен в същия дизайнерски стил като новия кросоувър Volvo XC90. Тях ги обединяват новата радиаторна  решетка и отличителния дизайн на фаровете, който включва хоризонтални светодиодни ленти, които във Volvo наричат "Чук на Тор." Междувременно седанът S90 прилича и на прототипа Coupe Concept, от който са заети формите на задните светлини и хоризонталните линии на капака на багажника. Цялата информация за двигателна гама се пази в тайна. По време на събитието в Гьотеборг бе казано, че ще има и хибридна версия, която ще бъде оборудвана с двигател T8 Twin Engine plug-in. Според предварителна информация S90 ще бъде продаван с четири двигателя: два бензинови (T5 - 254 к.с. и 350 Нм; T6 - 320 кс и 400 Нм) и два дизелови (D4 - 190 к.с. и 400 Nm ; D5 - 224 к.с., 470 Нм).

Коментари
comments powered by Disqus