Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo няма да се конкурира със седма серия и S-класата

01.11.2010 15:39
Туит
Volvo няма да се конкурира със седма серия и S-класата

Шведите все още не са готови да се изправят срещу германските лидери, смятат от ръководството на производителя.

Volvo не смята да стартира нов модел, с който да се противопостави на лидерите в най-високия сегмент на луксозните лимузини Mercedes S-клас и BMW 7 серия, заяви изпълнителният директор на компанията Стефан Якоби.

В началото на август китайският собственик на марката Geely изрази желанието си шведите да навлязат в разпределението на продажбите в класа и да се изправят директно срещу германските първенци.

Според Якоби подобна стъпка ще е „твърде прибързана“ и би имала смисъл едва когато Volvo “постигне целта си и продава по над 800 000 автомобила годишно”.

Основната идея на Geely и по-специално на председателя на борда на компанията Ли Шуфу е с подобен луксозен модел да бъде атакуван разрастващия се китайски пазар, който през тази година стана най-големият в света. Той иска местните платежоспособни клиенти да „видят с очите си и докоснат с ръцете си“, за да се уверят в качествата на Volvo.

За момента главната цел на шведската компания остава удвояването на продажбите, които за миналата година се равняват на едва 335 000 автомобила. Като част от плана за китайската „инвазия“ е изграждането на нов завод на марката в Шанхай, който трябва да започне работа през втората половина на 2012 г. с производствен капацитет от 300 000 автомобила годишно.

Коментари
comments powered by Disqus