Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo отчете неочаквано голяма загуба

21.07.2009 14:53
Туит
Volvo отчете неочаквано голяма загуба

Поръчките на втория в света производител на камиони паднали с 51 на сто.

Вторият най-голям производител на камиони в света Volvo отчете във вторник значително по-голяма от очакваното загуба за второто тримесечие. Шведската компания прогнозира драстичен спад на основните си пазари през тази година.

За периода април - юни оперативната загуба на Volvo е 6.9 млрд. шв. крони (около 886 млн. долара), докато очакванията бяха за около 4.7 млрд. През същия период на миналата година компанията имаше оперативна печалба от 7.2 млрд. крони. 

Шведският гигант произвежда камиони под пет различни марки - Volvo, Renault, Mack, Nissan Diesel и Eicher. За второто тримесечие на годината компанията отчете 51 на сто спад в поръчките в глобален мащаб и 59 на сто в Европа - нейния основен пазар.

Коментари
comments powered by Disqus