Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo отчете скок на поръчките от Азия и Южна Америка

25.03.2010 13:53
Туит

Вторият най-голям производител на камиони в света регистрира ръст за пръв път от две години.

Volvo, вторият най-голям производител на камиони в света, отчете огромен скок в поръчките от Азия и Южна Америка и за пръв път от над две години регистрира месечен ръст. За сметка на това обаче сделките на шведската компания в Европа и Северна Америка продължават да намаляват.

Мнозина експерти смятат шведската компания за лакмус за общото състояние не само на автомобилната индустрия, но и на икономиката като цяло. През февруари Volvo отчита с 11 на сто повече продажби от същия месец на миналата година. Това обаче се дължи изцяло на развиващите се пазари, начело с Китай, Индия и Бразилия. Ръстът на поръчките в Азия е 71 на сто, а в Южна Америка – цели 84 на сто.

На най-платежоспособните и големи пазари обаче положението далеч не е оптимистично. В Европа продажбите на Volvo са паднали с 27 на сто на годишна база, а в Северна Америка са намалели с 1 процент – разочароващ резултат, защото се очакваше там вече да започне възстановяване на пазара.

Говорителят на Volvo Мортен Викфорс предупреди, че въпреки отчетения ръст още е рано за ентусиазъм. Той припомни, че продажбите на камиони си остават на най-ниското ниво от 2002 година насам. "Все още сме дори под нивото на нормална рецесия", подчерта Викфорс.

През февруари шведите са продали общо 11 955 камиона и автобуса от петте си марки (Volvo, Renault, Mack, UD Trucks и Eicher). Компанията не е излизала на печалба вече пет поредни тримесечия.

Коментари
comments powered by Disqus