Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo откри най-добрия "пират" в "Гонитбата"

06.06.2007 15:06
Туит
Volvo откри най-добрия "пират" в "Гонитбата"

Volvo даде втори шанс на финалистите, които не успяха да решат финалния пъзел на вдъхновената от „Карибски пирати: На края на света” игра – Гонитбата за $ 50 000 в злато и чисто ново Volvo XC90. На 5 юни от 17 часа се игра вторият рунд на финала на Гонитбата и златото намери своя дългоочакван откривател.

Българският финалист бе 24-годишният Константин Попов от Варна, който, за съжаление, не успя да даде верен отговор на финалните загадки. Съкровището, разбира се, не остана без стопанин. Алена Зверева от Русия даде верен отговор на вчерашния пъзел. Тя ще пътува до мястото, където е потопено съкровището и ще го откара у дома със собственото си Volvo!

Гонитбата, която спечели многобройни фенове, представляваше едномесечна интерактивна кампания. Тя предизвика огромен брой играчи от 22 държави да премерят сили в разрешаването на 23 онлайн-пъзела. Със сложността си загадките принудиха мнозина участници да прекарат десетки безсънни нощи в опити да ги разгадаят.

В България Гонитбата премина при нестихващ интерес – над 36 000 пирати са взели участие в играта. След нас са останали значително по-големи пазари като Румъния и Норвегия. А родината на Volvo – Швеция, е едва на няколко крачки пред нас.

Коментари
comments powered by Disqus