Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo поготвя три прототипа с удължен пробег

13.07.2011 14:43
Туит

Volvo работи по три хибридни прототипа. При всеки един от тях общият пробег е над 1000 км.

Първият модел използва за база C30 Electric и разполага с трицилиндров бензинов ДВГ (60 к.с.), разположен под багажното отделение, малък генератор и електродвигател с максимална мощност от 111 к.с. Тази конфигурация позволява на електромобила да се движи изцяло на електричество в рамките на 110 километра, а при положение че двигателят с вътрешно горене бъде активиран, пробегът надхвърля 1000 километра благодарение на 40-литровия резервоар.

Вторият прототип също ще бъде базиран на C30 Electric, но той използва паралелна конфигурация на хибридната система. Трицилиндровият мотор с принудително пълнене, който генерира 190 к.с., задвижва колелата на задната ос посредством шестстепенна автоматична скоростна кутия, но успоредно с това може да задейства и генератора. Електродвигателят (111 к.с.) в случая отговаря само за предните колела, като благодарение на двойното предаване и комбинираната мощност от над 300 к.с. прототипът ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от шест секунди.

Третият модел ще бъде разработен върху V60 и също ще получи трицилиндровия бензнинов двигател с принудително пълнене и 190 к.с., който е комбиниран с генератор (40 кВт), електромотор (111 к.с.) и двустепенна автоматична трансмисия. Хибридната компановка в случая е успоредна и позволява на нестандартния V60 да се движи изцяло на електричество при скорост до 50 км/ч. Ако тази граница бъде прехвърлена, двигателят с вътрешно горене задвижва директно предните колела, като успоредно с това зарежда батериите. Общият пробег на третия прототип е над 1000 км, а батериите, разположени под багажното отделение, гарантират нулеви нива на вредни емисии при дистанции до 50 км.

„Това е едно страхотно разрастване на проектите ни, свързани с електрификацията на автомобилите“, коментира Дерек Краб, вицепрезидент в отдела за развитие на системите за задвижване. „Цената на батериите и техните размери все още ограничават потенциала на електрическите модели. Системите с удължен пробег обаче достигат приблизително 1000 километра, а същевременно емисиите CO2 са под 50 г/км.“

Коментари
comments powered by Disqus