Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo ReCharge Concept: Първи контакт

09.09.2007 21:09
Туит

Шведите от Volvo не успяха да устоят на изкушението, наречено хибрид. Във Франкфурт скандинавският производител ще покаже интригуващата концепция ReCharge, изградена върху платформата на двувратия модел C30. За задвижването си автомобилът използва електрически ток от потребителската мрежа.

Компановката на ReCharge Concept е необичайна – във всяко колело е инсталиран електродвигател, което води до възникването на своеобразно двойно задвижване и индивидуален контрол върху сцеплението на всяка гума с асфалта. Електромоторите дърпат енергия от разположени в пода на багажника литиево-йонни батерии, чиито живот в подходящи условия би надхвърлил този на самото превозно средство.

Едно зареждане на батериите е достатъчно за изминаване на разстояние от 100 километра, след което е необходимо отново да включите щепсела на автомобила към конвенционалната електрическа мрежа - запълването на целия капацитет отнема около три часа. Батериите могат да бъдат зареждани и в движение с помощта на 1,6-литров FlexiFuel двигател с вътрешно горене, който се задейства при спадане на електрическия заряд под 30%. Интересното на тази идея е, че механична връзка между колелата и 1,6-литровия двигател всъщност липсва.

В екологичен режим на работа алтернативният C30 практически не отделя вредни емисии и е с 80% по-изгоден от автомобил снабден със сравним бензинов агрегат. При използване на двигателя с вътрешно горене като генератор разходът на компактния модел варира между 0 и 5,5 литра на 100 километра. За класическият спринт от 0 до 100 км/ч ReCharge Concept има нужда от около девет секунди, а максималната му скорост възлиза на 160 км/ч.

С представената студия Volvo оставят на бъдещите си клиенти само едно притеснение – достатъчно екологичен ли е бил процесът за добиване на електричеството, с който ще бъде зареждан алтернативният C30.

Коментари
comments powered by Disqus