Шведският производител Volvo започва продажбата на преработените модели S40 и V50. Интерес заслужават най-вече версиите, пригодени да ползват горивна смес от етанол и бензин.
Истински новото при двата модифицирани модела са двигателите FlexiFuel. Следвайки примера на Ford и Saab, Volvo пускат на пазара моделите C30, S40 и V50 оборудвани с 1,8-литров мотор, развиващ 125 к. с., който оползотворява двата вида гориво в произволно съотношение.
При изгарянето на етанол, който се произвежда от растителни суровини, в атмосферата се освобождава значително по-малко CO2, отколкото при конвенционалните бензини. Volvo говори за 80% по-ниски стойности на вредните емисии.
За разлика от автогаз, при шофиране на етанол не се наблюдава промяна в динамичните характеристики на автомобила в сравнение с режим използващ бензин. Разбира се, мощността от 125 к. с. не успява да накара тежкия автомобил да полети, но максималният въртящ момент от 165 Нм и умело настроената трансмисия позволяват идентични на бензиновата версия постижения на пътя.
Поради по-слабата калоричност на етанола, разходът се увеличава с около 30%. Въпреки това заради ниската цена и евентуалното данъчно облекчение използването му остава изгодно.