Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo ще разкрие нова модификация XC90 в Китай

23.01.2015 10:04
Туит

Автомобилът ще бъде представен през април на автосалона в Шанхай

Шведската компания Volvo потвърди, че разработва нова „луксозна” модификация на кросоувъра XC90. Автомобилът ще бъде представен през април на автосалона в Шанхай. Както сподели през изданието What Car? старши вицепрезидентът на Volvo по развитието на бранда - Лекс Керсемакерс, продажбите на кросоувъра ще започнат първо на местния пазар, а по-късно и в другите страни.

Новата версия се отличава се четириместен салон с отделни задни седалки, които имат функция масаж, електронно регулиране и специални поставки за краката. Останалите подробности за момента пазят в тайна.
Известно е, че стандартната версия на кросоувъра XC90 бе представена през миналата година в Париж. Автомобилът, който смени предишното поколението 12 години след неговата поява, е построен на модулната платформа PA. Благодарение на новото шаси колата е станала значително по-лека от предшественика. Това оказва влияние и на управлението, и на показателите на икономичността на кросоувъра.

В двигателната гама  на Volvo XC90 са представени четирицилиндрови мотори от линията Drive-E: два бензинови (T5 - 254 к.с. и 350 Нм; T6 - 320 к.с. и 400 Нм) и два дизелови (D4 – 190 к.с и 400 Нм; D5 – 224 к. с, 470 Нм). Под капака на XC90 може да бъде монтирана и хибридна задвижваща система с обозначението T8.  Става дума за четирицилиндров бензинов турбодвигател с мощност 320 конски сили и 60-киловатов електромотор. Сумарната мощност е  400 к. с., а въртящият момент достига 600 Нм. Само на ток автомобилът може да измине повече от 40 километра.

Всички автомобили XC90 се оборудват с 8-степенна автоматична предавателна кутия. Разходът на горивото с D5 при смеен цикъл на управление е 5,8 л на 100 км, докато с T6 този показател е 7,7 литра.

Коментари
comments powered by Disqus