Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo V60 Plug-in Hybrid: Под 2 литра нафта на 100

28.01.2011 10:16
Туит

Volvo ще участва на автосалона в Женева с плъгин версия на V60. Очаква се серийният вариант на модела да се появи на пазара през 2012 г.

V60 Plug-in Hybrid е „фактически готов за производство модел“, но в Женева няма да присъства окончателната му серийна версия, така че не е изключено това да не са крайните технически характеристики. При всеки случай обаче публикуваните от шведската компания цифри са повече от впечатляващи – среден разход от 1,9 литра, под 50 г/км CO2 емисии и пробег само на електричество до 50 км.

Хибридната система, която е съвместна разработка с шведската енергийна компания Vattenfall, използва 2,4-литровия петцилиндров дизел D5, като той предава на предните колела посредством шестстепенния автоматик 215 к.с.и 440 Нм. Колелата на задната ERAD (Electric Rear Axle Drive) ос пък се задвижват от електромотор с максимална мощност от 70 к.с. Батерията е литиево-йонна с капацитет от 12 кВт.

„Втората генерация хибриди е перфектният избор за безкомпромисния клиент, който иска автомобил с максимално ниски нива на вредни емисии, което обаче да не се отразява на удоволствието от шофирането“, коментира изпълнителният директор на Volvo Cars Щефан Якоби. Дали V60 ще отговаря на тези изисквания, ще разберем през 2012 г., за когато е планирана и появата му на пазара.

Коментари
comments powered by Disqus