Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo V60 Plug-in Hybrid: Започваме с 1000

13.12.2011 17:50
Туит

Цената на дизеловия хибрид Volvo V60 ще започва от 57 000 евро преди данъчните облекчения. Производството стартира през ноември 2012 г., като в рамките на първата година от поточната линия ще слязат само 1000 бройки.

„Има огромен пазарен интерес. Убедени сме, че първите 1000 автомобила ще се продадат още преди производството да започне следващата есен“, коментира Щефан Якоби, президент и изпълнителен директор на Volvo Car Corporation.

След първите 1000 бройки Volvo ще вдигне оборотите и ще произвежда между 4000 и 6000 автомобила годишно. Около 30% от тях ще са за Швеция и скандинавските страни, а Германия, Швейцария, Белгия, Франция, Холандия и Великобритания ще имат дял между 5 и 15% за всяка държава по отделно.

Хибридната система на V60, която е съвместна разработка с шведската енергийна компания Vattenfall, използва 2,4-литровия петцилиндров дизел D5, като той предава на предните колела посредством шестстепенния автоматик 215 к.с.и 440 Нм. Колелата на задната ERAD (Electric Rear Axle Drive) ос пък се задвижват от електромотор с максимална мощност от 70 к.с. и 200 Нм въртящ момент, наличен още при потегляне. Батерията е литиево-йонна с капацитет от 11,2 кВт, като за пълния й заряд от стандартната електрическа мрежа са нужни седем часа и половина, а при наличие на бързо зарядно устройство – три.

Три са и режимите на работа на хибридната система. При Pure (чист) V60 Plug-in Hybrid се задвижва изцяло от електромотора за максимално дълъг период от време. Стандартен е Hybrid, при който двата агрегата работят успоредно и гарантират „оптималния баланс между удоволствието при шофиране и минималното негативно влияние върху околната среда“. Последният Power залага на динамиката, като при него V60 ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,2 секунди.

Средният разход на хибридния Volvo 60 е 1,9 литра за 100 км пробег при 49 г/км емисии CO2. Автономният пробег на цялата система пък достига внушителните 1000 км.

Коментари
comments powered by Disqus