Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo V60: Следващата стъпка

06.07.2010 10:12
Туит

Volvo представи комби версията на новия S60. V60 ще предлага избор между осем двигателя, като най-мощният от тях е с 304 к.с. Очакванията са за 50 000 продажби годишно.

Пет са бензиновите двигатели на V60, като базов е 1,6-литровият Т3 със 150 к.с. и 240 Нм. Аналогичният като работен обем Т4 разчита на 180 к.с., но въртящият момент е идентичен с този на Т3. Другите два четирицилиндрови агрегата са двулитрови. 2.0Т разполага с 203 к.с. и 300 Нм, а Т5 - с 240 к.с. и 320 Нм. Върховият Т6 е шестцилиндров редови с три литра работен обем, достатъчни за 304 к.с. и 440 Нм. С негова помощ V60 ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,6 секунди и достига максимална скорост от 250 км/ч (електронно ограничена). При Т6 двойното предаване е стандатно.

Дизелите в гамата на V60 са три – един четирицилиндров за версията 1.6 D DRIVe, която не може да се похвали с особено впечатляващи динамични показатели (115 к.с. и 270 Нм), но пък е и най-икономичното предложение за модела, и два петцилиндрови – двулитровият D3 (163 к.с. и 400 Нм) и 2,4-литровият D5 (205 к.с. и 420 Нм). В зависимост от модификацията V60 ще се предлага с шестстепенна механична или Powershift трансмисия.

Спортният стил на V60 се дължи до голяма степен на динамичната линия на покрива, агресивната предна част, заимствана директно от S60 и силно скосената задна. Новият комби модел на шведите ще предлага избор между две шасита – новото „динамично” шаси (по-твърдо окачване) ще бъде стандартно за по-голяма част от европейския пазар, но в някои от държавите тази функция ще изпълнява „туринг” версията (по-меко очакване, пригодено за лоши пътни условия), докато „динамичното” шаси ще бъде опция.

Системата за предотвратяване на евентуален сблъсък,  за регистриране на пешеходци, за електронен контрол на стабилността, тракшън контрол пакета, комбиниран с опцията за динамична стабилност, са само част от екстрите, които V60 предлага. Друго интересно решение е и сгъващата се изцяло предна седалка, която заедно със задния ред осигурява изцяло равен под и дава възможност за множество вариации в салона при превозване на обемни товари. За капацитета на V60 достатъчно добре говори фактът, че задната врата е широка 1095 мм.

На този етап все още няма информация за цената. Моделът ще се сглобява в Торсланда, Швеция, като 90% от продажбите ще бъдат в Европа. Първите доставки започват тази есен.

Коментари
comments powered by Disqus