Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo V70 и S80: Вече и с четирицилиндрови двигатели

23.08.2007 15:08 2
2
2571815908
Туит

Volvo Car Corporation разширява двигателната гамата на луксозния седан Volvo S80 и на комбито V70. По-късно тази година и двата модела ще се предлагат и с четири-цилиндрови двигатели – двулитров бензинов агрегат с атмосферно пълнене и мощност 145 к.с. и двулитров турбодизел със 136 к.с.

Консумацията на гориво при V70 е 8,3 л/100 км (предварителни данни за комбиниран цикъл), а при S80 – 8,1 л/100 км (предварителни данни за комбиниран цикъл).

Двигателят 2.0D е четирицилиндров турбодизел с мощност 136 к.с и 320 Нм въртящ момент. Консумацията на гориво при V70 e 6,0 л/100 км (предварителни данни за комбиниран цикъл), а при S80 – 5,9 л/100 км (предварителни данни за комбиниран цикъл).

 

Филтърът за твърди частици е стандартно вграден. Той намалява съдържанието на сажди в емисиите, като така значително редуцира негативното влияние върху околната среда. Системата автоматично се самопочиства (регенерира), като съдържанието на филтъра се изгаря през определени интервали от време.
Коментари

Dakich87
Super,da ima i po hubavi

Dakich87
Super,da ima i po hubavi

comments powered by Disqus