Отличията BEYOND CUSTOMER SATISFACTION 2015 получиха компании, доказали високо качество на предлаганата от тях услуга
В столичния ресторант „Корсо“ се състоя втората церемония по връчване на НАГРАДИ ЗА ВИСОКО КАЧЕСТВО НА ПРЕДЛАГАНАТА УСЛУГА – BEYOND CUSTOMER SATISFACTION 2015 на компании, доказали високо качество на предлаганата от тях услуга. * Бяха отличени компании в сферата на туризма, хотелиерство, ресторантьорството, автомобилната индустрия, денталните услуги и др.
Главен организатор на събитието бе “ЕксТемпоре Сървизис” - водеща агенция за обучение и развитие на персонал в сферата на обслужването с дългогодишен международен опит.
Целта на тази инициатива като компания, ангажирана с развитието на човешките ресурси в България в лицето на нейния Управител Весела Меламед, е да обедини усилията на водещите фирми в областта както на човешките ресурси, така и в областта на услугите и производството с цел повишаване изискванията и резултатите към нивото на обслужване и културата на отношенията с крайния клиент.
Методът за номиниране на участниците в класирането е периодично атестиране на ниво “таен клиент” и заложените в дългосрочен план цели за развитие във всяка отделна организация, включително персоналните ангажименти на отделния служител, независимо от заеманата му позиция.
„Когато обединението на усилията на водещи фирми в областта на развитието на човешките ресурси и тези, предоставящи услуги и продукти на крайния клиент, е с цел повишаване изискванията и резултатите на обслужване и създаване на една нова култура на отношенията, ние се чувстваме удовлетворени, а нашите цели като организатор са реализирани“, сподели Весела Меламед, Управител на компанията.
С приза BEYOND CUSTOMER SATISFACTION 2015 бяха наградени:
1. “ЕСкай” - туристическа агенция за онлайн продажба на самолетни билети - номинация на мениджърски екип – за бърза адаптация към нови култури /пазар Турция/ - Реализирани обучения “Клиентът - Този, Без Когото Не Можем”, “Продажби по телефона”, Схема за подбор и оценка на персонала, вътрешна организация на работа и възможности за професионално израстване; Програма “таен клиент”
2. “Орбел Спа” Добринище - хотелски комплекс - номинация “обслужване на клиенти” реализирана Програма “таен клиент” в продължение на две години.
3. Хотел “Дипломат Плаза” гр. Луковит - номинация отдел“Маркетинг и Продажби” - изграждане и внедряване на нова стратегия към корпоративните клиенти; Реализирани обучения “Клиентът - Този, Без Когото Не Можем”, “Маркетинг и продажби”, Програма “таен клиент”;
4. “Renault Group” - продажба и сервизна поддръжка на автомобили с марката Renault, Nissan & Dacia; Реализирани обучения “Клиентът - Този, Без Когото Не Можем”; Програма “таен клиент”.
5. Дентална клиника “Д-р Петър Дучев” - франчайз дентална клиника. Реализирани обучения “Клиентът - Този, Без Когото Не Можем”; подбор на персонал;
6. Верига ресторанти “Щастливеца” - българска верига ресторанти. Реализирана Програма “таен клиент”
Партньори на събитието бяха:
“Банка ДСК”; “Европейска Академия за обучение и развитие” ; “Продакта”; “Награди”.
Медийни партньори: списание auto motor und sport България, B2B списание, СЕО клуб България