Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Väth Mercedes C-класа T-модел: Въоръжаване на базовия

10.03.2015 12:12
Туит

От 1,6-литровия четирицилиндров мотор се изцеждат цели 192 к.с. при максимален въртящ момент от 300 Нм

Väth, тунерът на Mercedes, е разработил за базовия бензинов двигател на новия Mercedes C-класа цял набор от мероприятия, при което 1,6-литровият турбо бензинов двигател ще изцежда цели 192 к.с.

Назованият V18 тунинг кит използва модифицирано управление на двигателя, при което от 1,6-литровия четирицилиндров се изцеждат цели 192 к.с. при максимален въртящ момент от 300 Нм. Стандартният двигател генерира до 156 к.с. и 250 Нм. Готовите да инвестират 1250 евро, плюс монтаж, биха могли да вдигат скорост от 230 км/ч.

Яки подметки за Mercedes C-класа

Инвестиция за очи и уши, това е новата четиритръбна изпускателна система със заглушители. Освен подобрените звукови елементи системата от неръждаема стомана ще изстиска 8% повече мощност от двигателя, която Väth е оценил на 2011 евро плюс монтаж. По-късите с 30 мм пружини на шасито осигуряват по-добра динамика при шофиране, която е оценена на 345 евро. Програмата за реновиране на шасито включва 20- цоловите ковани джанти в три части, като цената на целия комплект възлиза на 6112 евро.

Väth усъвършенства аеродинамиката на Mercedes C-класа с нов преден спойлер, както и вграден в задната броня дифузьор. Карбоновите елементи отпред според Väth ще струват 1416  евро, а отзад 1654 евро. Интериорът може да бъде обновен с алуминиеви педали и специални постелки, по избор.

Коментари
comments powered by Disqus