Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Väth-Mercedes E 500 Cabrio вече генерира 550 к.с.

08.09.2015 10:12
Туит

Тунинг пакетът с обозначението V50RS променя общите параметри

Тунерът Väth откри ниша в портфолиото на Mercedes-AMG - E-класа кабриолет. Той намира най-мощната версия- Е 500 за недостатъчно мощна и набързо модифицира осем цилиндровия на 550 к.с. Нововъведението беше вдъхновено от моторните спортове.

Да, след тунинговането Väth-Mercedes E 500 Cabrio не може да се впише като спортен автомобил, той все пак е кабриолет. Разбира се, за разлика от серийната версия той при всички случаи е доста по-спортен. Но не само увеличението на мощността характеризира това.

Väth-V8-Tuning добавя още 142 к.с. към серийната версия

Но най-вече, той е откритият странстващ кабриолет в периметъра на E 63. 4,7-литровият битурбо осемцилиндров генерира стандартно респектиращите 408 к.с., но след вещата намеса на Väth в хардуера и софтуера на автомобила той вече е с 550 к.с.,  което е цифром и словом 142 повече.

Тунинг пакетът с обозначението V50RS променя общите параметри, като например налягането при компресия, момента на запалване и количество на впръскването. Väth инсталира допълнително по-голям интеркулер и нова изпускателна система. 550 к.с. и максимален въртящ момент от 830 Нм (от 2100 об/мин) се предават към задните колела посредством седемстепенна автоматична трансмисия (7G-Tronic). Väth не дава данни по отношение стойностите за  ускоряване.

Väth-Mercedes E 500 Cabrio с по-яки спирачки

Очевидно, инженерите от Байерн са били подложени на мозъчна атака, как да се направи така, че тежащияг най-малко 1945 кг E-класа кабриолет да спира по-бързо и по-добре от Audi S5 в нашия сравнителен тест. Именно за това Väth монтира на предната ос шестбутални спирачни апарати с 390 мм неръждаеми стоманени дискове (серийно: 360 мм), гъвкави спирачни маркучи с метална оплетка, пълни със спирачна течност Castrol SFR от контейнера на E 500 Cabrio.

Коментари
comments powered by Disqus