Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VÄTH V58: Всичко си има цена

12.03.2010 11:36
Туит

Когато става дума за VÄTH Automobiltechnik, изненади няма. Последният проект на германския тунер е базиран на Mercedes SLK 55 AMG и разчита на 565 к.с.

Аеродинамичният пакет на VÄTH V58 включва нов преден спойлер (1404 евро) и дифузор (1952 евро), които са изработени изцяло от карбон. 19-цоловите колела с гуми 235/35 за предната ос и 275/30 за задната се предлагат в сребристо, черно или в цвета на каросерията. Зад тях се показват срамежливо шестбуталните апарати на спирачната система с 378-милиметрови дискове (за предната ос), като цената на цялата система с монтажа е 6009 евро.

Естествено, щом става дума за VÄTH Automobiltechnik, най-голямо внимание е отделено на силовия тракт. 5,5-литровият V8 е изцяло преработен, като работният му обем е увеличен на 5,8 литра. Сменени са буталата, коляновия и разпределителните валове, изпускателната и смукателна системи, добавен е също механичен компресор, което в комбинация с препрограмираната електроника дава своето неминуемо отражение върху максималната мощност – 565 к.с. при стандартни 360 к.с.. Въртящият момент вече е 770 Нм (510 Нм в завводската версия). За съжаление от VÄTH не публикуват информация за ускорението от 0 до 100 км/ч, но обещават максимална скорост от 310 км/ч. Малцина обаче са тези, които могат да си позволят цената от 30 785 евро.

Промените по Mercedes SLK 55 AMG обаче далеч не свършват до тук. Новото регулируемо окачване (3677 евро) позволява вариации в клиренса от 20 до 65 милиметра. За отличната стабилност на спортиста се грижи и самоблокиращият се диференциал (5224 евро). Сред останалите екстри впечатление прави системата за охлаждане на горивото (2070 евро) и интериорния пакет (2975 + 1416 евро), който включва климатик, защитно покритие на пепелниците, карбонови апликации или дървесен фурнир, кожен спортен волан, нов скоростен лост и панели на вратите.

Коментари
comments powered by Disqus