Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW 1.2 TSI: По-малкия брат

26.10.2009 11:28 2
2
2571862081
Туит

На специализирания симпозиум във Виена VW представи нов малолитражен двигател, предназначен за Polo, Golf и Golf Plus.

1,2-литровият TSI е поредната рожба на даунсайзинга. Благодарение на турбокомпресора новият малолитражен мотор генерира завидните 105 к. с. и максимален въртящ момент от 175 Нм, които са на разположение на водача още при 1500 об./мин.

Инженерите от Волсбург са обърнали специално внимание върху олекотената конструкция и намаляването на загубите при триене. Преработена е и системата за директно впръскване. Новият двигател може да се куплира с механична 6-степенна предавателна кутия или с автоматичната 7-степенна DSG.

Не е изключено 1,2-литровият TSI да заработи и под капака на предстоящия Audi A1, както и да се настани трайно в моделната гама на дъщерните Skoda и Seat.

По-големият брат - 1,4-литровият TSI, печели три поредни години приза за „Двигател на годината“ в категорията от 1 до 1,4 литра. От VW се надяват 1,2-литровият аналог да пожъне същия успех.

Коментари

Кирил
Приятел само двигателят е по скъп от цялата ти кола, а ти и скорости ще сменяш. Освен това, ччастите са на различни производители, за да ги монтираш отново ще изхарчиш повече от стойността на този форд.

ford
Karam star razdunkan ford s 4 stepena skorosta kotiq i 2000 kubika dvigatel s 90 -100 konq. Gori mi 15-17 litra gas. iskam dvigatelq i skorostite drugoto ne go 6ta. 6toto 6te e mnogo po skapo.

comments powered by Disqus