Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW 1.4 TSI Twincharger: Top of the Pops

18.06.2009 10:01 4
4
2571849836
Туит
VW 1.4 TSI Twincharger: Top of the Pops

VW 1.4 TSI Twincharger (едновременно с турбина и механичен компресор) спечели престижното отличие „Двигател на годината“.

С това обаче добрите новини за инженерите от Волфсбург не свършват. 1,4-литровият TSI печели също в категорията за най-добър двигател с работен обем между 1 и 1,4 литра, както и за най-екологичен агрегат, побеждавайки последните хибридни системи на серийните Toyota Prius и Honda Civic.

„Това е олицетворението на даунсайзинг технологията, прекрасна демонстрация на технологичния напредък“, коментира Деан Славнич, който е съпредседател на конкурса и редактор на Engine Technology International. „В съвсем близко бъдеще този двигател ще стане еталон за цяла нова генерация от високоефективни мотори с намален работен обем.“

1.4 TSI Twincharger се използва в много от моделите на групата VW – новите Golf, Scirocco, както и Eos са оборудвани с високоефективния мотор, който наскоро „запя“ и под капака на Seat Ibiza Cupra.

AMG, бойната единица на Mercedes-Benz, спечели наградата за „Спортен двигател на годината“ с 6,2-литровия V8, а конкурентите от BMW бяха удостоени с титлата в категорията от 2,5 до 3 литра с дизеловия туинтурбо, чийто работен обем е 2979 куб. см. Баварците бяха отличени в още един сегмент – от 3 до 4 литра, благодарение на V-образния осемцилиндров мотор, монтиран под капака на M3.

В категорията под 1 литър надпреварата спечели Toyota, а BMW и PSA Peugeot Citroen със съвместната си разработка върху 1,6-литровия бензинов турбоагрегат триумфираха за трета поредна година при моторите с работен обем от 1,4 до 1,8 литра. Двулитровият TFSI на Audi очаквано спечели в сегмента между 1,8 и 2 литра, докато най-новият четирицилиндров двигател на Mercedes-Benz (2,1 литра), който немската компания инсталира в последната генерация на Е-класата, обра овациите в категорията от 2 до 2,5 литра.

3,8-литровият боксер с шест цилиндъра на Posrche бе удостоен с титлата "Най-добър нов двигател на годината".

Коментари

мохер
Къде са руските автомобили? Мохерът има двигател чудо!!!

audi
И 10 цилиндровият двигател на rs6 е печелил тази награда. Странното е, че тук не пише. Сигурно е за миналата година. Немците губят две световни войни, американци, французи, англичани им крадат учените и 50 години по-късно пак са на върха. Ако забелязвате наградените са само немски и японски автомобили, къде спят другите? Никой не инвестира в иновационни технологии как немците, особено wv. Японците инвестират предимно в хибридите си, които все още не могат да догонят икономичността на немските дизели.

Жоро
Евала Volkswagen!

киро
WV груп, печели почти навсякъде. Немците още веднъж доказват, че са най-добрите.

comments powered by Disqus