Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Amarok: Народният пикап

05.06.2009 12:52 4
4
2571848633
Туит

Новият лекотоварен модел на Volkswagen ще се казва Amarok.

За съжаление лекотоварните автомобили в Европа не притежават същата мистика като събратята си в Северна Америка. На Стария континент те просто представят значението на думата "утилитаризъм". Но от VW опитват нещо различно и то се казва Amarok. Име, което на езика на ескимосите инуити означава „вълк”.

Новият пикап ще се произвежда в заводите на Volkswagen в Пачеко, Аржентина и ще се задвижва от новото поколение турбодизелови двигатели със система common-rail. По план возилото първоначално трябва да се появи на пазара в Южна и Централна Америка през 2010 г., а през лятото на същата година - в Европа и Русия. Amarok ще се продава също в Африка и Австралия.

Пикапът от Волфсбург няма да се продава в САЩ и Канада. Въпреки проблемите на американските производители, пикап с марката VW няма да бъде достатъчно добра конкуренция на утвърдилите се вече Ford F-150 и Chevrolet Silverado.
Коментари

IP
Много е грозен освен това не случайно Hilux е с толкова голям двигател и толкова малко мощност това е направено за да двигателя има ресурс такива коли трябва да изкарват по 600-800 хиляди километра без особени проблеми. Navara i LS200 наистина са кошници, защото толкова проблеми с двигателя са недопустими. А иначе Амарок с тая 2.0 би-турбо пила ще здухва още по-бързо.

BAT_J
Фолсваген се превръща все повече в премиум марка- с висока цена, ниска надеждност и съмнително технологично ниво. И най-вече скъпа поддръжка. Така че едиствено името има нещо общо с надеждните и достъпни автомобили от миналото.

6peka
фолксваген отдавна не е на разумна цена за сметка на това е и супер трошлив и ненадежден което би било недопустимо в този сегмент за разлика от японските кошници както ги нариачш. Добре че наскоро откриха комън рейла иначе големи претенции имат за високотехнологична марка.

Калугеров
Най-накрая! VW трябва да се наложи в този сегмент. Да измести кошници като NAVARA и LS 200, но все пак да е на разумна цена.

comments powered by Disqus