Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Beetle: Поредният "бръмбазък"

21.11.2007 14:11
Туит

В бъдеще освен двуврато изпълнение и кабриолет семейството на VW Beetle ще приюти и "народен" роудстър.

След десетгодишен период на производство и един милион продадени екземпляра зад гърба си, VW предвижда пускането на второ поколение New Beetle. Заоблените форми на новият "бръмбар" ще бъдат смекчени за сметка на сериозността и мъжеството, които немският концерн е решил да вложи в неговия дизайн. И докато отворът за охлаждащ въздух в предната престилка копира дословно стила на показаната за пръв път във Франкфурт студия Up, калниците на автомобила вече са изнесени по-встрани, а миловидните предни фарове са отстъпили място на изпъкващи светлинни компоненти, снабдени с LED-технология.

Очакваният през 2011/2012 година нов модел ще бъде изграден върху последна модификация (PQ36) на технологичната платформа, която по традиция използват и всички останали деривати на VW Golf. Двигателят ще запази досегашното си разположение, надвесите обаче ще се скъсят, а междуосното разстояние ще нарасне. В комбинация с новото многозвенно окачване предприетите нововъведения обещават повишен комфорт на возене и по-динамично управление.

Коментари
comments powered by Disqus