Обновеният за моделната 2011 г. VW Caddy е с 21% по-икономичен от своя предшественик благодарение на шестте нови двигателя.
Всички нови модели на VW споделят идентични черти в предната си част, като и Caddy не е пожален от характерния за компанията напоследък минималистичен дизайн. Коригирани са също задните светлини, а в салона впечатление правят новият волан, ревизираните контролни уреди и по-висококачествените материали.
Друга характерна особеност на обновения Caddy е, че във всички версии вторият ред седалки може да се демонтира изцяло. В резултат максималният товарен капацитет на петместния Caddy достига 3030 литра, а на Caddy Maxi – 3880. Сред останалите екстри, които попадат в стандартното оборудване, впечатление правят ESP системата и дневните LED светлини.
Естествено, най-голямата промяна при Caddy се крие под капака. Моделът е получил цели шест нови двигателя, от които четири дизелови съответно със 75, 102, 110 и 140 к.с. Версиите със 102 и 140 к.с. се предлагат с DSG трансмисията като опция, а тази със 110 к.с. може да се похвали с патентованата система за двойно предаване на VW 4MOTION. BlueMotion модификациите (75 и 102 к.с.) получават старт-стоп и система за рекуперация на спирачната енергия, които позволяват на1,6-литровия TDI (102 к.с.) да се задоволи с 4,9 литра дизелово гориво за 100 км пробег при 129 г/км емисии CO2.
Двата бензинови двигателя са 1,2-литрови с 86 и 105 к.с. При по-мощната версия разходът е сведен до 6,6 литра, което в сравнение с предходния модел е с цели 21% по-малко при аналогичната динамика. Европейските клиенти ще могат да се възползват и от познатата модификация на природен газ 2.0 EcoFuel (109 к.с.).
Базовата цена за Caddy стартира от 13 595 евро за пазара в Германия. Продажбите ще започнат тази есен.