Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW CC: Шест двигателя за Европа

17.01.2012 14:36
Туит

VW публикува официалните технически характеристики на купето с четири врати CC за европейския пазар. Продажбите на Стария континент започват още през февруари.

CC, както ще се казва моделът, познат преди фейслифта като Passat CC, бе представен на автосалона в Лос Анджелис миналата година, но официалната му световна премиера се състоя тази седмица във Франция. Там стана ясно, че за европейския пазар ще бъдат налични шест двигателя, като всички дизели са оборудвани серийно със старт/стоп и система за регенериране на спирачната енергия. И трите TDI мотора са двулитрови, съответно с максимална мощност от 140 и 170 к.с.. Този със 140 к.с. се предлага във версия BlueTDI, благодарение на което комбинираният среден разход при CC е сведен до 4,9 литра, а емисиите CO2 – до 127 г/км (при варианта с DSG тези стойности нарастват до 5,4 л и 142 г/км).

CC ще се предлага и с три бензинови двигателя с директно впръскване, съответно с максимална мощност от 160, 210 и 300 к.с. Базов е 1,8-литровият TSI мотор, който гарантира среден разход от 7,1 литра, при двулитровия мотор той нараства само до 7,3 л, докато при 3.6 V6 TSI достига 9,3 л. За сметка на това ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 5,5 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

DSG трансмисията е стандартна за най-големия бензинов мотор, докато при всички останали може да бъде поръчана като опция. Той е оборудван серийно и с 4MOTION системата за двойно предаване. XDS диференциалът е задължителен за моделите със 140, 210 и 300 к.с.

Промените по купето с четири врати не приключват със силовия тракт. Радиаторната решетка с три надлъжни ламели е комбинирана с нови преден капак и биксенонови светлини. Специално фаровете могат да се поръчат с LED габарити, които влизат в списъка с опциите. В долната част на бронята пък впечатление прави и новият въздуховод. За щастие от VW не допускат компромис със стила и запазват печелившата формула с врати без рамки за стъклата. За сметка на това обаче цялата задна част е мащабно ревизирана.

Продажбите на CC в Германия стартират още в началото на февруари, а в останалата част на Европа - в края му.

Коментари
comments powered by Disqus